Onsdag

Har inte gjort så mycket idag, en vanlig, rätt så tråkig dag..
Slutade vid 2, åkte hem och pluggade litegrann.. gjode klart mitt projekt!
Sedan gick jag till Emils och köpte 3 jävla pommes frites och kyckling och pommes frites till mig själv, haha dom borde tycka jag var feeet.. men så var det ju inte, för resten skulle jag med till emelie, emelie och frida.. frida och emelie kom och mötte mig vid emils ändå!
Drog med hem till emelie en stund, drog hem vid åtta tiden för då skulle de dra vidare någon annan stans och jag orkade inte följa med så jag gick hem istället. Sen skypade jag lite med nicole, haha! Rolig du!! Love u
Kom ut ur duschen för ca en kvart sedan..
Ska väl snart ta och mysa ner mig i sängen, härligt :D
Imorgon är det ju Torsdag, det är helt sjukt vad veckorna går fort.. de bara flyger iväg, haha!
Snart så är det ju helg igen, gud vad skönt!
Blir väl att följa med Nicole till Sandviken eller vart vi skulle någonstans på Fredagen eller Lördagen och den andra dagen blir det väl att spendera med kompisar, i guess!
På Måndag, åker jag och Nicole till Västerås för lite shopping! Ska försöka hitta en skolavslutningsklänning, tips på någon bra affär där det finns snygga klänningar i Västerås? - Släng in en kommentar!

image description


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: