Min onda tå

Det bara dunkar och dunkar i min lilltå. Imorse hade jag otur och slog i tån på badkarskanten, slog upp en bit av skinnet på tån. Gör mycket ondare än vad de låter kan jag lova er!! :/

Äntligen fredag idag! Hur skönt som helst, har slitit och jobbat hela veckan, till och med hela förra helgen ikl. fredagen. Idag tänkte jag faktiskt vila lite från pluggandet. Börjar med det imorgon och på söndag istället. Denna kommande veckan fortsätter också med minst lika mycket prov, tal och uppsatser..
De sa att vårterminen skulle bli mycket jobbigare än höstterminen och de hade dem helt rätt i!

Har precis ätit middag med familjen, det blev lövbiff med pommes frites, bearnaisesås och sallad!
Nej nu, ska jag gå och mysa ner mig framför teven med en riktigt bra film. Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: