I'm trying...

Hallådär!!

Försöker hålla mig uppdaterad på bloggen och skriva så fort jag får chansen, det vill säga tid till det..
Och det är inte så ofta man har tid även fast det bara tar någon minut att skriva ett, jag kanske är lat helt enkelt.

Iallfall, torsdag idag! Slutade klockan tolv som vanligt, alltid lika skönt att sluta tidigt!
Efter det så åkte jag hem, pluggade lite matte och åt sedan kom Emelie förbi en sväng, vi kikade på en film som hon hade ett projekt att göra till så det var ganska passande. Vi fick iallafall någonting att göra.. Ondskan heter den.. Någon som har sett den?.. Den är ganska hemsk, ja ni lär nog se den själva för att förstå.
Själv så har jag sett den filmen ett antal gånger nu men det gick väl att se den idag igen eftersom att det var ett tag sedan jag såg den sist så hade glömt bort en del av handlingen.

Sedan när hon gick hem så var väl klockan ungefär vid 5/6 tiden och mina föräldrar kom hem från jobbet, sedan har jag väl bara suttit och kollat lite i papper och så till nationella provet imorgon i skriva delen ( C ), jag hade även B delen igår, vilket var läsförståelse som var rätt så lätt ändå tycker jag!
Det blir mycket nu med nationella proven så tätt inpå varandra och vanliga prov osv, så det är mycket att hålla koll på men det går väl det också.
Juste, jag tog mig även en titt i "Gymnasieväljaren" eller den heter något liknande.. Och jag tror det lutar för min del åt Ekonomiprogrammet på Borgis, sedan det ju dedär med inriktning.. Om man ska ta juridik eller ekonomi, men jag tycker nog att ekonomi inriktningen låter roligast och mer intressant så lutar nog åt det hållet där också men vi får se, allt kan ändras med tiden..!

Nää, nu ska jag avsluta detta inlägg för idag, blev ett väldigt långt inlägg, inte så intressant att läsa kanske men iallafall en början på min "bloggkariär", nej men ett bra inlägg med kanske? Kom gärna med tips om vad jag kan blogga om! Puss och godnatt! 💖


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: