Wayne's

Hejhallå

Dagen gick väl rätt så fort idag eftersom vi bara hade 3 lektioner.. Härligt att sluta så tidigt som 12 på torsdagar!

Sedan gick jag och några tjejer till stan och tog en fika på wayne's i ungefär 2 timmar, hehe
Vi har/håller på planerar olika saker.. Nyfiken på vad det kan vara? Håll ut ett bra tag till, för det ingenting jag kommer berätta nu, men håll er uppdaterade på bloggen om ni är nyfikna på vad det kan vara!

Gick runt och fixade lite andra grejor som hade med det och göra bl.a..

Kom hem med halv 5 bussen, funderar om jag ska lägga mig i ett bad nu eller lite senare, för jag är skit frysen.. Vad kan det bero på tro? Kylan? Kalla Sverige? Vinter? Uscha.. Jag vill tillbaka utomlands när jag tänker på allt dehär :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: