Staden

Tog bussen ner till staden med Frida typ vid fyra tiden idag! Sedan inhandlade jag mig lite grejjer som behövdes, men imorgon ska jag på stan med igen fast med mamma, så det betyder ju att hon betalar 😃 Då behövs det bl.a. köpas två par skor! Idag köpte jag: - tre par trosor från Gina Tricot ( 3 par för 129:- ) rosa, gröna och svarta! - Eyeliner, Åhléns 99:- - Mascara, Åhléns 129:- - IPhone skal ( rosa glittrigt ), Teknik magasinet 79,90 :- Sen efter all shopping så tog Frida och jag en såkallad "middag" på stan vid ungefär 6-tiden! Sen tog vid bussen hem vid halv 7, och då gick vi hem till Emelie och var med henne och Johan! Sedan träffade vi på Nicole och vi skulle gå och grilla, men det blev ingen grillning så vi gick och satte oss vid vattnet istället 😊😊 Nicole och jag drog oss hemmåt vid 11 tiden, då det var fullt med mygg, uscha!! Är nu full i myggbett...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: